VÄRLDENS BÄSTA!


shullululu bloggjäveln! :D
här sitter jag och ida & bara ringer till simon hela tiden, (y)
vart i stockholm hela dagen typ och bara shoppat som galningar!
snart ska vi nog ut & vara med limpan om han kommer ner på stan,
imorgooon åker jag äntliigen hem till avesta & träffar VÄRLDENS BÄSTA SEBASTIAN!
sug på den ni! ;)
snacka om att jag saknat honom i 2 hela jävla veckor nu asså :(:(
stackars ida som får höra mig tjata hela tiden, haha!
hihi ja nu ska vi gå ut och vara med limpan eller så sitter vi nog och pratar med simon och dom
hela kvällen,
puss&nypistjärten!:*


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback