hem ljuva hem (L)

igår kväll så stack vi ner på stan & väntade på linus,
när han kom så stack vi till hans farsas lägenhet och satt där och bara snacka.
när vi skulle gå till bussen så ramlade jag och mina brillor flög upp i luften, haha
men jag räddade dom :D
fast nu är jag ett pyttelitet sår på handen x)
menmen, när vi satte oss på bussen så var det bara 'blattar'
och han som satt brevid oss på andra sidan satt och glodde på oss hela tiden..
sen när vi gick av bussen kutade vi upp mot tåget och så lurade vi på han där sen
 så gick vi darrande som asplöv hem.
efter skakade vi typ 1 timme efter ;oo

idag så stcker vi till sthlm om typ 1 timme
, då ska jag ta bort larmet på mitt linne sen blir det donken med camilla & ida (y'
sen heeem ljuva hem! :*
och sebastiiian sover nog hos mig ikväll. myyyys! (k'
ha de bra allt folk som läser!
puss&nypistjärten!:*


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback