emoinlägg, haha

pappa kommer hit idag runt 7-8.
imorgon följer jag nog med till falun på rättegången.
sen blir de lite shopping där sen så åker jag med morsan & dom till norrköping, sen så nån dag åker vi till halstahammar. så jag blir borta i 3-4 dagar -.-
asså jag orkar verkligen inge åka bort nå mer nu. jag har nyss kommit hem vafan och nu ska man åka bort igen!
vet inte föräldrar vad ungdomar vill göra nu för tiden?! dom vill vara med kompisar! inte åka rumt & campa vafaaan! -.-'
seriöst, orka mitt liv! nej jag är inte emo m någon undrar!
puss&nypistjärten!:*
                                                                                                      


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback