snart skola

godmorgon bloggare!:)
jag gick upp 05.30 för att jag trodde att ajg itne skulle hinna med bussen.
så när jag gick ner så sa mamma att jag inte skulle åka buss, jag skulle åka med henne.
så nu har jag vart uppe en halvtimme extra i onödan!
men wahatever.... idag är det första skoldagen, vi ska samlas i aulan och prata sen slutar vi typ?
då blir de ner på stan me några sen så kommer ida, sen så ska jag åka hem runt 5.
morsan har gett mig 'utegångsförbud' i en månad, det är förjävligt :(
hur ska jag klara mig? inte åka ner på stan och träffa alla mina älsklingar?inte sova i idas säng?
inge flum i plus med mickis?inge 'titta det är timothy' med malin? inge flams med linnis?
allt med älskling behöver jag inte oroa mig för, för han får komma hit och göra mig sällskap hihihihi
och alla andra får också komma hit & göra mig sällskap tycker jag! :D
nej nu ska jag gå ner & fixa lite, sen bär det av till skolan.
hörs sen när jag kommer hem så får ni veta hur det var!
puss&nypistjärten!:*


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback