??

godmorgon bloggen!
eller ngt liknande....
nyss käkat frukost och nu vet jag inte vad jag ska göra med resten av dagen?
kanske gå ut och hitta på ngt med linus?ringa ange?åka till lina?
eller bara sitta hemma? ah jag tror de blir så, orkar egentligen inte göra nånting.
jag vill egentligen hem & mysa med älskling, men jag f´år väl vänta tills på fredag.... suck
jaa, imorgon är det måndag, ska nog lura med pappa till siba och kolla på en laptop till mig,
eller gå ner på stanoch köpa ett par skor och kläder?
nånting ska hända iallafall!
hörs senare
puss&nypistjärten!:*


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback