bajsgubbe

tjena mitt bena.
jag e aaaaastrött just nu!
kom hem ungefär runt 8.
igår så var jag med älskling, lalle & oscar,
vi gjorde inte så mycket föutom att dom käkade
och ocsar och lalle dampa, haha
idag iallafall så var jag en stund på stan.
sen gick jag upp till skogsbo till mormor.
när jag kom fram var jag ASBLÖT, jag kunde
liksom vrida ur mitt hår och de bara rann, då blöt var jag.
mina kläder blev nerstänkta av en ful jävla gubbe
som jag ska leta reda på och bajsa i hans brevlåda.
han får skylla sig själv, man stänker inte ner
the dramaqueen med vatten, då får man fan tillbaks.
jaja, nu ska jag sätta på en film & sova.
godnatt!
puss&nypistjärten!:*


KOMMENTARER
linnéa

söööötunge :D:****

2009-08-26 21:18:13
URL: http://linneanykanen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback