19:37?! fuck no!

herregud, är det bara jag som tycker att dagen bara sprungit iväg?
nyss gick jag ju upp känns det som & klockan e redan 19:37?!
jag e astrött, jag blödde näsbld igårkväll i typ....10 minuter?!
och idag började det igen fast typ i 3 minuter. så nu har jag skit ont i huvudet.
lust att lägga mig i sängen och bara kolla på film och sova redan nu, men det
är för tidigt för mig, jag e nattmänniska!
tror jag ska försöka få åka hem på tisdag redan & sova hos mormor och så,
orkar inte vara här enda tills på torsdag.
jaja,
puss&nypistjärten!:*


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback